Mrvadn benim bebeğimin odasında sallanan beşiği var onda yatıyor ama artık iyice ayaklandı korkuyorum birgün tırmanıp kendini atıcak diye Allah korusun bide hediye gelmişti oyun yatağı onun içinde de toplar var oynuyor bu sanırım daha güvenli yeni bir takım alana kadar orda idare ederim inşallah bu arada 8,5 aylığız