Arkadaşlar benim 6 aylık bebeğim var emmiyor mama ve ek gıdayla besleniyor. Hamileliğime kadar ben çalıştım. Şimdi durumumuz iyiye gitmiyor bir yandan çalışmak istiyorum bir yandan acaba dişimi sıkıp beklesemmi diyorum. Kayınvalidem öyle bisey olursa ben bakarım çocuğa diyor. Sizce ne yapmalıyım lütfen cevaplarınızı bekliyorum.