Gizemgt59
Benimde saçlarım elime geliyordu, hele ki banyoda dökülenleri gördükçe çok üzülüyordum. Dedim kafamda saç kalmayacak galiba.Doktora gidip kan verdim bebeğim tam 3 aylıktı. Kan normal çıktı. Hiç birşey kullanmadım, şuan 5 aylığız ve dökülme bitti. Dr doğum sonrası yaşanıyor çok normal dedi. Hiç bir şey kullanma kendisi duruyor.