Esraelzan bizde biogai yı kullanıyoruz bağırsak düzenleyici tavsiye ederim kızım kakasını yapmakta zorluk çekiyordu şu iki gündür düzene girmeye başladı gaz ilacı olarakta sab simplex kullanıyoruz ama ben çok sık vermiyorum artık yavaş yavaş kızım çıkarıyor hem de biogai yetiyor bize
ama her bebekten bebeğe değişiyor genelde sab nurse biogai öneriliyor ama herkeste aynı etkiyi göstermiyor hepsini deneyeceksiniz maalesef ki
biz ilk maflor kullandık fayda etmedi sonra aguline kullandık oda eh işte şimdi bu iki Damla’dan kullanıyorum memnunum yanı