Bıktım bıktım ya bu kaynanam öldürecek beni bu nedir ya komşunun çocuğu kiloluymus arkadaşının torunu ingilizce biliyormus 2 yaşında çarpım tablosunu öğreniyormus vala sanki sidik yarışı yapıyoruz kafam rahat bı insanım ama beni bu saate uyutmayacak kadar sinirlendirdi böyle yapınca çocuğumda eksiklik hissediyorum ve otomatik olarak kendimide yetersiz hissedip acaba benmi egitemiyorum diyorum biri bana moral verebilirmi uyku tutmadi 🤦🏻♀️