Minikkizimmm Kızlar sezaryan olalı 2 ay oldu. İlk zamanlar taktım ama dikişlerim agiriyordu çıkardım. Neyse şuan taksam göbek gidermi ? Başına gelen varsa yazarmi ? 2 aydan sonra karse işe yarar mı ?
Semanurozgan Minikkizimmm 15 gün oldu sezeryan olalı takıyorum korse inşallah faydasını görürüm 3 aylık gibi karnım