yigitinaannesii Kızlar merhaba, Bebeğim 11 aylık. Son 4 gündür sık kaka yapmaya başladı. Ama ishal değil. Bazısı azda olsa mukuslu. Günde kaka sayısı 3-4. Neden kaynaklanabilir? Karşılaşanınız oldu mu?
gulsene1998 yigitinaannesii ay evet benimde bebeğim 11 aylık o kadar sık yapıyorki her dka elimde brz ıslak mendil geziyorum. Benimde kafama takıldı🤔
Suraaa yigitinaannesii Benim oglum 2bucuk yaşında ve dogdugundan beri gunde en az 2 3 kez kaka yapar😀doktor 5 kereye kadar normal dedi. Seninki yeni başladıysa diş cikartiyodur büyük ihtimalle canim. Muz ve patates puresi yedirebilirsin 🤗
yigitinaannesii Mircet Normalde de kaka yapan bir bebek şükür sıkıntımız yok ama maksimum 2. Her uyandığında ilk kakasını yapar sonrada akşam yapardı ama bu aralar sıklaştı
yigitinaannesii Maybeoneday Düşünüyorum ama bulamıyorum zaten tadım yaptırmadan başlamam yeni gıdaya. Rutin yiyeceklerimiz yani 🧐
gulsene1998 yigitinaannesii bide biraz kötü kokuyor değil mi. Eskiye gçre daha ağır bi koku var😶🌫️😷 💩
Maybeoneday yigitinaannesii ya bilemedim şimdi ama Bi dönem tepki göstermediği gıdaya bir dönem gösterebiliyolar. Çok gecmis olsun Bi Dr. a göstermekde fayda var 🌺
gulsene1998 yigitinaannesii bende mi götürsem acaba birazda kabız zorla yapıyor zeytin yağı veriyorum yine aynı
yigitinaannesii gulsene1998 Sen bilirsin canım. Bana doktor bir problem olmayacağını söyledi ama bağırsak florasını düzenleyelim diye verdi probiyotik. Git bi istersen♥️ Kaka önemli hepimiz için😂
yigitinaannesii Suraaa Evet çok şükür gerçekten benimki de 2 kez hep yapardı. Kabızlık çekmekten çok çok iyi bence. Diş dönemi olduğundan yüksek ihtimalle😄 Muz ve patates fayda etmedi o yönden ama bakalım probiyotiğe başladık. Umarım düzelir. Düzelmezse de napalım poposu sağ olsun😜😂