070731 Arkadaşlar kızım 5 ay 8 günlük oldu ve bugün doktorumuz gece mama önerdi sadece geceleri dedi. ama benim kızım biberonu almıyor var mı aranızda bu sorunu yaşayan be yapmalıyım?
Sevilaylaylayyy 070731 bende bekliyim ne biberon ne kaşık ne şırınca hiçbirini istemiyor sadece emmek istiyor
Deryabodur55 070731 biberon seçebilir cihicco çok güzel anne memesine yakın onu dene almazsa da kaşıkla içir
Klymeneninatlasi 070731 üstte kalsın benim oğlanda biberon almıyor 🤦🏻♀️ 8 aylık su vereyim diyorum anlayamıyor ne olduğunu 🤷🏻♀️
Sevilaylaylayyy Sevilaylaylayyy bunada şükür tabiyki ama en azından bir alternatif iyi olurdu sağdığım sütleride içirebilirdim
Ebru-asya Bende şuracıkta beklim benim bebeğimde bütün hepsininin her çeşidini ısrarla hep reddetti sadece emmek istiyor diş kaşıyıcı olarak bile kullanıyor beni