Purplepink Deryadila2534 çünkü benim bebeğimde rota geçirdi başta sulu kötü kokulu ishal yapıyordu rengi sariydi sonra kusma,ateş oldu
Purplepink Deryadila2534 aynen canım gazida normalden farklı kötü kokuyodu bir buçuk iki haftada atlatmistik Allah’a şükür
ceyhunun_annesi Deryadila2534 canım mutlaka doktora götür çok ishal diyosun sıvı kaybı olabilir bol su ver emzir, diş bu kadar yapmaz diye düşünüyorum mikrop kapmış olmasın
Deryadila2534 ceyhunun_annesi bende diyorum mikrop kapmıştır birgun önce hastaneye gitmiştik oradan kaptı
ceyhunun_annesi Deryadila2534 götür canım aman diyim ortalık salgın dolu diş bu kadar yapmaz çünkü gülüm çok geçmiş olsun
Purplepink Deryadila2534 Aynn ver canım bunlar rota belirtisi ne benziyo inşallah değildir hastaneye gittiğinde haber ver