Berenimmmm Kızlar bebeğim 6 aylık. Prima beze elveda diyeceğiz son stoklarımız bitince. Muadil olarak ne kullanabilirim? Değiştiren var mı
Psikologanne00 Berenimmmm ben primadan sleepy bio natural e geçtim daha memnunun . Prima bazen sızdırıyordu. Sleepy 1 numara büyük almak gerekiyor . Prima 3se sleepy 4 . Sleepy natural pişik yaptı bio natural süper .
Ayalayay Berenimmmm ben sleepyden primaya geçmiştim çünkü sleepy sızma sorunu vardı. 1 yıldır prima kullanıyorum ama malum fiyatı çok yükseldi. İlk defa baby turco aldım 1 haftadır kullanıyorum güzel diyebilirim şuanda memnunum prima gibi ince tavsiye ederim
Tweetyy Berenimmmm molfix pure and soft a geçtim prima premium care den, bin kat daha memnunum gerçekten… iyiki geçmişim. Normal yesil ve mavi molfix nasil bilmiyorum ama bu da primadan cok cok uygun