Öncelikle herkese merhaba acaba aranızda bununla karşılaşan yada doktor olan biri varsa yardımci olabilir mi lütfen.Detayli utrasonda bebeğimin beyninde kavum septum çıktı ve bebeğim doğdu 6 aylık gelişimi çok güzel herşeyi çok iyi ama ilerde ne olur bilmiyorum. Doktorlar önemsiz dedi ama inetette şizofreni olma ihtimali var yazıyor hemen hemen her sitede lütfen bana yardımcı olsun artık aylardır düşünmekten kafayı yicem