Oğlum yaklaşık 1 ay önce nezle geçirdi. Doktora gittik geldik sürekli bu süreçte. Başta basit bir nezle dedi doktorumuz sonra nefes alamamaya öksürmeye başladı. Bu süreçte 1 antibiyotik ventolin prospan kullandık tam iyileşti dedik. Öksürük başladı. Tam bitti dedik hırıltı ve daha fazla öksürük başladı. Tam 1 ay olmuşken bugün yine doktora gittik bu sefer kbb ye yine antibiyotik bi burun damlası birde alerjik durumlarda da rahatlatıcı damla verdi .antibiyotiği 10 gün kullanın dedi. Ve şimdi yine öksürük krizine girdi bebeğim 11 aylık ne yapabilirim bilmiyorum. Çok çaresizim. Başına gelen oldu mu ne olur yardım