Oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek ama tuvaletini bir türlü yapmak istemiyor yaIn 1 ay denedim hep altına yapmayı tercih etti ama söylemedi bazen 1 ayda en fazla 3-4 oturmuştur yapmadığım şey kalmadı artık bezi istemiyor ama tuvaletini de söylemiyor ne yapmalıyım kızlar deliricem her gören de aaa kocaman çoçuk diyip ayıplıyor