benm bebeğim sabah uykudan uyandığında çok mutlu görünüyor nedense gülücükler saçıyor sohbet etmek istiyor konuşuyorum şarkı söylüyorum cee ee gıdıklıyorum falan güldürüyorum bir süre sonra sıkılıyor sonrada kucağıma alıp gezdiriyorum ev,n içinde sonra oyun halısına koyuyorum onunla da oynamayı seviyor öğlen sıcağı geçince bi hava aldırmaya çıkarıyorum ufak tefek yumuşak böyle gıcırdayan ses çıkaran oyuncakları var onlarla oynatmaya çalışıyorum akşam banyo yaptırıyorum hergün masaj yapıyorum heryerine bebek yağıyla zaten emerken bırakıp suratıma bakıp agu agu diye konuşmaya başlıyor çok seviyor ilgi istiyor hep zeka kartları da almadım ama almayı ddüşünüyorum böyle zaman geçiriyoruz işte