Merhabalar. Oğlum 13 aylık yürümüyor. Bikiyorum 18 aya kadar normal. Fakat parmak ucunda duruyo zaman zaman. 9 aydan beri sıralıyor. Ben bazen ayakta dururken ellerimi çekiyorum fark etmezse dengede 10 sn kadar kalıp heyecanlanıp düşüyor. Herkes birden yürücek diyor ama virden de nSıl yürür bilmiyorum. Tecrübeli anneler kütfen yorumlarınıza ihtiyacım var.