Merhaba hanımlar.Bebeğim 9 aylık ve ne emekliyor ne sürünüyor döne döne sağ sola gitmeye çalışıyor sürekli almam için ağlıyor zaman gecirmesi için yerde çok uğraşıyorum.Adım atmayı seviyor sürekli elinden tutup yürütmeye çalışıyorum ama onu başka nasıl desteklerim yürüme arkadaşını sevmedi tutmadı çok hızlı gidiyor yürüme arkadası eşimin kız kardeşi vermişti acaba bozuldu mu ki yoksa hepsi mi hızlı?koltuk kenarında durmayı seviyor ama koltuk kenarında sürekli sağa sola dönmeye çalıştığından düşüyor ama duruyor hatta uzağa koyunca oyuncak almak için adımlar atıyor ama çok heyecanlı hareket ediyor geri düşüyor bazen koltuğa çarpıp çünkü eli ile tutunmadan gitmeye çalışıyor .Sonra oturuyor ama arkasında bir şeye dikkat etmek için dönmeye çalışırken düşüyor.besiginde sert bir şeye tutunup kalkıyor ama yürümeye çalışıp kendini bırakıyor yanında olmasam düşebilir yani .Onunla aynı ay olanalr emekliyor yani emeklemedi sorun mu ben bebeğimi başka nasıl desteklerim bana önerileriniz var mı lütfen 🙏🏻tecrübeli anneler yaşadıklarımız normal bir süreç mi ?