hamilelikte göğüslerim birden büyüdü ve hafif sarkmaya başlamıştı şimdi emzirme dönemindeyim ve inanılmaz sarktı. Canım cok sıkılıyo bu duruma. Emzirme döneminden sonra estetik yaptıran var mı aranızda kızlar ? Başka türlü eski haline dönmüyor sanırım sporla falan ? Gördükçe moralim bozuluyo :( siz de durumlar nasıl ?