Alfabeta Son 10 aydır sürekli kafasına şap şap vuruyor eliyle cok üzülüorum neden yapıyor olabilir bunu biç böyle bişey görmedikii nerden cıktı bu hareket
Sldmrt Alfabeta stresle başa çıkma yönetemiymiş. Kafayı nere çevirsem nerde araştırıp okusam kimse sorsam hep aynı cevap. Erkeklerde daha çok görülüyormuş.
BirAlparslanAnnesi Alfabeta eliyle vuruyosa yarabbi şükür de 🙈😂bizimki önce geriye atmayı sonra geriye geriye vurmayı 14.ay güncellemesindede öne eğilip yere tak tak vurmayı yapıyo😂😂
Feyyyzza Alfabeta benim kızımda bir yasına giricek yakın zamanda. Babaannesi baş baş yapmayı ögretmiş. Aklına geldikçe şap şap kafasına vuruyor
Alfabeta BirAlparslanAnnesi yaa benimkie önce geriye atıyodu kafasınıı oyun yapıyor gibi şimdi bu aralar pat pat kafaya vurup duruyor cok üzülüyorum bide sert vuruyo yani
Sldmrt Alfabeta hayır. Stres kendilerini ifade edemedikleri içinmiş. Yani henüz duyguları tam ayırt edemiyorlar üstelik dile de getiremiyorlqr bu da onları strese sokuyor. İfade etmeye iletişim kurup dışa vurmaya başladıklarında azalarak geçiyormuş.