Emzirme konusunda birşey diyemem ama benim kızımda 10 aylık oldu 9.ayımız çok zor geçti yemek yemek istemedi uyumak istemedi sürekli bi mızmızlanma çevremde kiminle konuşsam hep 9.ayın zor geçtiğini söylüyorlardı büyüme atağı gibi bişeymiş belki öyle bi durumda olabilir