Yunusemrecik 3 buçuk aylıyız ve sadece emerek uyumak istiyo bunu nasıl bıraktırabilirim ya da zamanla kendi değişir mi ?
Ayla-T Yunusemrecik Zamanla daha çok ister yol yakınken unuttur.Koy beşiğine elini tut müzik aç bir şekilde vazgeçsin büyüdükçe zorlanırsın .Gece saat başı kalkmaya kadar gider bu iş
ah_uzumlu_kekim Yunusemrecik bizim 7 8 aya kadar böyleydi geceleri maf oluyorum vermeyince krize giriyordu şimdi bitti şükür zaten memede uyumayı kestim artık geceleri de kalkmıyor
Tatlim Yunusemrecik her bebeğin tarzı farklı. Benim bebeğim de emerek uyuyordu zamanla değişti. Şu an 21 aylık oldu eğer çok yorgun ise emerek uyuyor yok değilse emdikten sonra yatakta mirildana mirildana oynayıp uyuyor.
Arsima19 Bizde 2 aylığız doğduğundan beri emerek uyuyor ben boğuluyor diye sıkıntı yapıyorum. Uyuya kalıyor.yoksa benim için sıkıntı değil bende onunla uzanıyorum rahat oluyor
Yunusemrecik Ayla-T son 2 haftadır böyle ve ben doğum iznindeyim işe dönünce çok zorlanacak sürekli beni isteyebilir bu şeklde diye düşünüyorum
Canss3535 Ayla-T ister vala yol yakınken dön canm. 4 buçuk aylığız emzikte almadi meme se uyuyor sabaha karşı 1 saatte 1 bucuk saatte bir emmeye uyaniyor😏😏
Huma_kus34 ah_uzumlu_kekim bunu nasıl basardınız bızde 1 aylık olduk memeden uyuyor koyunca kırıze gırıyor
ah_uzumlu_kekim Huma_kus34 benim diş çıkardı çok ısırıyordu bende vermedim bi iki ağladı artık umudu kalmadı 😂 uykuda aşırı ısırıyordu bide bırakmıyordu
Elaninannesiiii Yunusemrecik işte ona alışmış olsaydı zorlamazdı seni emzik olarak kullanıyor göğsünü canım
Yunusemrecik Elaninannesiiii evet zaten süt çekmek için emmiyo oynuyo öyle yyuyo emziği tutturmaya çalışıyorum bakalım