İyi geceler üç gün önce burun akıntısı şikayeti vardı. Geçmedi şimdi öksürüğe çevirdi. Arada öksürüyor ama göğsünden hırıltı çıkıyor. Yarın doktorum gel dedi. Şimdi daha da artar mı korkuyorum. Derin, derin nefesler alıyor. Hırıltı çıkıyor göğsünden bizim gibi olan var mı?