Kızlar hem emzirme hem mamayı ne kadar sürdürdünüz.
bebeğim iki haftalık , Sezeryan olunca 9-10 günde geldi sütüm ve mecbur ilk günden mama verdik. sık sık besleyince ancak doyuruyorum. Gece de mama veriyorum yoksa çok çok sık uyanıp ağlıyor.
sorum şu bebeğim bir süre sonra sütü red eder mi . Mama tatlı vs olunca .
hem emzirip hem mama verip uzun süre bu şekilde besleme yapan var mı teşekkürler