biryazmasali Meryem_42 merhaba benim var ama hiç kullanmadım çok gerrekli değil bnce iyi düşünün derim
Hes1996ela Meryem_42 var benım canım ıstersen ? 6.aya kadar kullandım bebegım iri oldugu ıcın cok yatamadı yoksa kullanışlı gayet ☺️
Barlas1 Meryem_42 Ben aldım hiç kullanmadum , gerekli değilmiş gibi geldi ,yıkadım kaldırdım . İstersen verebilirim 70 TL İstanbul içi elden teslim ederim .
Meryem_42 biryazmasali merhaba bebek beşiği yokta ufak olan seyyar beşiklerden var onun için istemiştim o yüzden uygun fiyatlı bakıyorum kullanışlı değil mi sizce? doğumdan sonra yer yatagın da yatıyorum o zaman da kullanırım diye düşünmüştüm bu 2.bebeğim Allah nasip ederse rahat olur diye
Okumayageldim Meryem_42 canım ben doğduğu zaman kullandım hem küçülmesiyle içerisinde çok daha yumuşak güvenli ve tam iplerini sıkınca da anne karnı gibi oluyor 100 liraya almıştım en kalitelisi denk geldi kızım 8 aylık beşiğinin içine attım çok memnunum. Köye gidince beşik yerine onu götürüyorum alıştığı şçin içinde uyuyor zaten bence çok gerekli
biryazmasali Meryem_42 ya kusıra bakmayın ben burdan aradığınzı anlmmşm dikkatt etmmemişim postunza atlamışım hemen pardon benim fikrim kullanışlı değil yani gerekli değil bnm kızı içine koyunca başlıyordu ağlamaya belki memnun kalanlar olmuştur ben olmadım boşa para sağlıkla büyütün 🙏
Vldnkrgl Meryem_42 bebeklerin o kadar yumuşak yüzeyde yatmasını önermiyo doktorlar iskelet sistemi için
minikcivcivinannesi Meryem_42 görümcem almıstı kızım için ama bi kere bile kullanmadım , letgo ya da koymuştum 50 TL’ye
Meryem_42 minikcivcivinannesi evet güzelmiş bende oğlumda kullanmadım da şimdi Nasipse 3 ay sonra bi de kızım olucak 🥰🤲acaba alsam mı diye düşünüyordum burdaki yorumlardan kafam karıştı biraz ☹️
Nseza Reflü yataklı babynestler.i var onsan alın bence hem reflü yatağı yerine de geçiyor ayrıca rwflünyatağı gerekmiyor . Sevi bebe herkese öneriyorum ilk 5 ay her yere onla taşıdık hep onda uyudu. Letgo da fln var
Asellimm https://imgyukle.com/i/oA1ewU bende bu var isterseniz eğer 1 ay sepet beşiğin içinde kullandım sadece