34Merve93 14 ayı bitirdik şuan 11 aylik ken o civarda gece emmek için kalkar azıcık emer uyurdu meme de kizim ben sutu komple kesecektim ilaç aldığım için yaşına kadar emsin yeter dedim. Ilk önce gece beslenme kestim yatmadan doyurdum iyice gece uyanınca ilk başlarda şu da vermedim alışmasın diye uyanınca kafasını tekrar yastiga koyup poposuna vurup pış pış a alışırdım öylece alıştı şükür sonra gündüz emmeyi azaltıp bıraktım 1 yaşa gelmeden