Gececiana Kızlar 4 aylık oğlum mama ile besleniyor aptamil kullanıyorum fakat mamayı içiyo uyuyo yarım saat sonra tekrar kalkıyor ağlayarak yine mama veriyorum yine kana kana içiyor mama doyurmuyor olabilir mi ?
Tubiiik Gececiana nasıl içiriyorsunuz ya benim kızım ağzına bile almıyor sütüm yetmiyor ne yapacağımı şaşırdım
Tubiiik Gececiana miktar belli zaten ona göre veriyorsan doyuyordur gün içinde 6-8 kere veriliyordu yanlış hatırlamıyorsa fazlası zarar yazıyordu
Ayssss1 Gececiana her mama her bebeği doyurmuyor bende bebelac gold kullanıyordum ama onu kullanırken geceleri yarım st 1 st arayla uyanıp dediğiniz gibi kana kana mama içiyordu ama sorma sma ya geçtim 3-4 saat arayla uyanır mama içer
Mizmizmyrtle Gececiana bizde 4 ay 24 günlüğüz doğduğundan beri aptamil kullanıyorum evet çok aşırı tok tutan bir mama değil ama 3 saat götürüyor bizi gün içinde gece zaten içmiyor uyuyor
Gececiana Tubiiik benimde sütüm yetmiyordu şu aralar stresten olan sütte kesildi mamayıda valla bayıla bayıla içiyo çocuk memeyi almıyo ama doyurmadığını düşünüyorum mamanın
AC1512 Gececiana bende aynı durumdayım stresten yorgunluktan sütüm azaldi neredeyse hep mama gdyrz ama içim içimi yyr emmiyr dye 5dk emiyo memeyi bırakıo sütüm yok dye galiba bilemedim göğüslerm hiç dolmyr
Gececiana Tubiiik evet doğru ama tok olduğu zaman zaten asla biberonu ağzına almaz ama aç işte başka mama denesem mi varmı başka mamadan memnun olan acaba diye bi sorayım dedim
Tubiiik Mama memede daha doyurucu bence sevmedi bunu ama başka markaları da mı denesem tadları farklı oluyor mu ki
Gececiana Tubiiik farklı oluyor diye biliyorum kuzenim sma kullanıyor bence toz tanelerinin kalınlığı bile farklı tatlarıdw farklı geldi bana sma daha tatlı gibi
Tubiiik Ayssss1 tadları değişiyor mu ki aptamili hiç ağzına almıyor ben de kokusunu hiç sevmedim doğrusu
Ayssss1 Tubiiik her mamanın tadı değişik benim kızım hipp aptamil evolvia sevmedi sma bebelac gold sevdi yani sürekli küçük paketler alıp denemeniz gerekiyor bebeğiniz kaç aylık geceler sürekli uyanması doyamadığı anlamına gelmez belki doyuyordur
Uerdem Gececiana aptamilden sma ya geçtim. Aptamil daha tatlı. Kabızlık yaptı birde. Çocuğunuzun uyanma sebebinin de gaz olduğunu düşünüyorum tekrar mama emmesi de emme refleksinden dolayı bence.
Tubiiik Ayssss1 8 aylık her kalktığında da uzun süre emiyor ve hep bezini dolduruyor direk aşağı akıyor sanki🙂 sütüm yağlı olmadığı için doymuyor bence ama mamayı da ağzına almıyor
Ayssss1 Tubiiik gece uyumadan önce birşeyler yedirmeyi denediniz mi 8. Aydan sonra mamayı sevmeyebilir çünkü yiyeceklerin tadını vs aldıktan sonra istemeyebilir mama
MinikBugram Gececiana kilo *150/8 üç saate beslenmen gereken miktar sadece mama ile beslenen 4 aylık bebek için
Mizmizmyrtle Gececiana evet ama ben memnunum canım çünkü bebelac ve hipp denedim yeni doğduğunda gaz yaptı aptamilden yana hiç öyle bişey yaşamadık bide bizimki çok iştahlı şimdi mamaya da suç bulmayım 😂 kaç cc veriyorsun