Bebeğim 10 aylık yatakta kendi kendine kalkıp oturmaya başladığından beri uykular çok zor desteksiz uyutuyorum normal de yatar kendi kendine emzikle bir şekilde uyurdu şimdi sürekli ayakta .. uykusu olsa bile bunu yaşayan var mı çözüm önerisi olan var mı