İyi akşamlar öncelikle. Bikac hafta önce durduk yere annemin göğüslerinde şişkinlik ve ağrı oldu. Hemen hastaneye gitti tabi ultrasyonla baktılar ve Bi kağıt vermişler sonuç yani kitle var ama korkulacak bisi yok demişler. Başka Bi hastaneye de git göster kendini, 3 6 ayda bir kontrol yapalım üstünde dururuz demişler. Ve annem yarın tekrar başka Bi hastaneye genel cerrahiye gidecek o da memografiye koyacakmis çok korkuyorum. Çok üzülüyorum annem beni herseuim tek dostum Allahim ayırmasın benden 😔nolur sizden ricam dua edin kimin duası kabul olur bilinmez. Test sonucunu aşağıya atacam Allah rızası için anlayan biri bakabilir mi😔