Kızlar 4 buçuk ay önce normal doğum yaptım ilk doğumum henüz ilk defa regl oldum 2.günüm bugün ama böyle bir kanama yok şarıl şarıl çok fazla oluyorum bugün sadece 3 tane pijama değiştirdim geçti hep normal mi acaba bu kadar olması doğumdan sonra ilk diye mi böyle oluyorum sizler nasıl yaşadınız ilki