mavi_2020 hiç korkmana gerek yok, ilk x raydan geçtikten sonra hangi şirketle uçacaksan orayı bul, orda işlemlerini uapacaklar bavulun varsa onları teslim alacaklar biletini verecekler zaten bavulu teslim edince yükün bitiyo, bunun için genelde kalabalığı takip etsen yeter, sonra da biletinin üzerinde hangi peronda bekleyeceğin yazıyor zaten, oraya gidip kapıların açılmasını bekleyeceksin kapılar açılınca sıraya girip güvenliğe biletini vereceksin kimlikle birlkte, sonra uçağa gitmek için araç gelecek ona herkesle birlkte bineceksin sonrası uçağa gireceksin, koltuğuna otur kemerini bağla bebeğin içşn de kemer gelecek nasıl takılacagını hostese sor yardım ediyolar, bu arada bende hep olur bilgin olsun diye diyorum uçak kalkmadan önce pistte turluyo sonra havalanırken hızını çok fazla arttırıp havalanıyo benim burada adrenalin çok salgılanıyor sanırım😁ama herkeste olmayabilir böyle bişey olursa korkma sakın uçagın yönü düz olunca geçiyo bir süre sonra da bulatlardan bişey görmeyeceğin için yükseklikten korkmuyosun bulutlar ayagının altında oluyo bu arada da keyfini çıkar arada uçak sallanır hiç korkma bunlar normal şeyler, keza inerken de aynı hisler olabilir, telefonunu uçuş moduna almayı unutma, iyi uçuşlar 😇