Bebegim 9 günlük sezeryanla doğum yaptım sütüm var emziriyorum ama yetersiz oldugu için sarılık olduk doktor tavsiyesi sma mama aldık ama cocuk gazdan catladı resmen ve mamayı sürekli kustu oyüzden hipp organik combiotice gectik ancak ben anlayamadım 9 günlük bebege kac cc ve kac defa vermeliyim yardım ederseniz sevinirim