Sevincimi sizinle paylaşmak istedim oğlum 14 aylık dün kendiliğinden hiç bi gere tutunmadan dizlerinden ayaklandı ve birkaç adım attı bugün de çokça yürüdü paytak paytak öyle tatlıydı ki anlatamam Rabbim herkese tattırsın çok güzel bir duyguymuş☺️☺️😍