333 Bebeğim 4 aylık sadece emziriyorum. Kilo alımı güzel. İlk bebeğim ama nedense hep aklımda ya sütüm biterse ya bebeğim aç kalırsa sütüm azalırsa düşünceleri kafamda fır dönüyor 🤷♀️
Mchcey 333 4.5 aylık oğlum var maşallah kilo alımı çok iyi ama gel gelelim azcık göğüslerim küçülsün hemen kontrol ediyorum sütüm yok mu diye yalnız değilsin ama bence kendimize bunu yapmayalım rabbim izin verdikçe evlatlarımıza yeticez inşallah
Ayla-T Sütün bitmez emdikçede farz etki bebeğin emmeyi bıraktı dünyanın sonu değil yani o yüzden bu kadar düşünme