Selam anneler, 2 ay 14günlük ikiz oğullarım var. Bu bir iki haftadır eskiye göre çok saha az uyuyorlar normal midir normali nedir sizce. Ağlamıyorlar da etrafı izliyorlar bizi dinliyorlar memede uyuyorlar beşiğe koyuyorum gözleri açılıyor :)) beni mi istiyorlar odalarından mı çıkmayayım napayım bilemedim . Gündüz yine iyiler de akşam haberlerinden bu saate kadar ayıklar diyebilirim mesela. Görüşlerinize ve önerilierinize ihtiyacım var