Kızlar Obsesif konsasif ve anksiyete hastasıyım doktor bugun Zanax yazdı bebeğimi emziriyorum 10 aylık sütten kes demek yerine 4-8 saat sonrası emzirebilirsin dedi fakat eczacı bayan kesinlikle emzirme dedi ilacı içtim 7 saat oldu bebeğim aşırı meme bagımlısı bir bebek biberon alıştırma bardagı vs almıyor kesinlikle emzirdim ama 2 dakika falan birşey olur mu korktum şimdi tereddütde kaldım