Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık emzirmeye devam ediyorum ancak ek gıda olarak ne versem ne yedirsem bulamıyorum kararsızım çorba püre kahvaltı dışında neler yediriyorsunuz? Kendi yemeklerinizden veya tatlı kek vs veriyormusunuz? Doyması için ne yapıyorsunuz?