Kızlar bebeğimin doğduğu günden beri babasıdır ama son kaç gündür yapışık bana kucağımdan inmiyor onu odada babasıyla bırakıp çıkarsam ağlıyor devamlı beni istiyo eskiden öyle değildi oyuncaklarını veriridim önüne oynardi şimdi oyun halısı kursam bile illa yanında durcam bende napicam böyle bilmiyorum kendime vakit ayıramaz oldum iyice