Ben dünden beri kullandım fakat 3 aylık bebeğimi hiç bukadar huysuz görmedim.biranda çığlık çığlığa bağırmalar felan. Gece 2-3 saatte bir uyanıp mama içip tekrar yatardı, ama dün gece hiç uymadı tekrar. Bilmiyorum damlanın etkisindenmi anlamadım. Bakalım bugün yatmadan verdim zaten uyku saati gelmişti uyudu fakat herzamanki gibi yarım saat sonra geri kalktı. Zaten devamlı uykuya dalasıya kadar yarım saat-45 dk aralıklarla uyanır ağlar ve dünde öyleydi. Bişey anlamadım açıkcası… bu gece aynı şey olacaksa vermeyi düşünmem birdaha