Merhabalar bende ilk kez buradan bisey sormak istiyorum doğum yapalı 4 ay 5 gün oldu bugün ve ilk normal adetimi bugün oldum ama akşam, çok affedersiniz lavaboya girdiğimde beyaz et parçası gibi bisey gelmişti anlam veremedim ama az önce tekrar girdiğimde ilkinden biraz daha büyük bi et parçası gibi bisey yine gelmişti başına gelen var mı acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi