ilknur_acr94 Oğlum 1 yaşımdayken emimeyi bıraktı. Şu a 16 aylık ilk defa bugün bir göğsümü sıktım nedendir bilinmez. Süt geldi tam sütte değil yapış yapış. Başına gelen var mı, bitmesi lazım değil miydi
Bebegimm1 ilknur_acr94 7 aylikken emmeyi birakti suan 14 aylk sıktigimda sut geliyor her iki gogsumden ne zman biter bilemiyorum oyle cok da gelmiyor bir cay kasigini doldurmaz