Eliiifffff kasapta sabah makines temizken çift çektirip alıyorum minik minik köfte şeklinde bölüp buzluğa atıyorum biraz yassı olsun ki çözülmesi kolay olsun kullanacağım zaman soğuk su da kavurup eriyince ne çorbası yapacaksam onu katıyorum ve blendır ☺️