iyi geceler güzel annelerim kızım doğduktan sonra 1 hafta solunum sebebiyle yoğun bakımda kaldığı için ilk işitme testinden geçmişti çok şükür 6.ayda bera testi yapılması gerekiyormuş eğitim araştırma veya üniversite hastanelerinde yaptırmamız gerekiyor randevuyu hangi bölümden alacağım nasıl alacağım bir fikrim yok sizlerin bilginiz var mı ?