2papatya muhtemelen stresten, ben ne zaman bir şeylere sıkılsam hemen belirir artık bir parçam oldu, kafaya takmayın, benim de çok canım sıkılıyordu baktım yılda 2 kere çıkarmaya başladı artık önemsemiyorum. Tam olarak neyin sebep olduğu bilinmiyormuş, herhangi bir virüs değil. Stresten mi o da tam belli değil. Riskli veya tehlikeli bir hastalık da değil. Önceden krem sürerken daha çok canım sıkılıyordu hepsine sürdüm mü acaba diye çünkü vücudumda onlarca oluyor, artık nasıl olsa geçecek deyip pek oralı olmuyorum