Ipekhanim 2 buçuk aylık kızım meme mama ile devam ediyoruz. 2 gündür kakasını yapmıyor. Kaç güne kadar normal acaba mama ile beslenen bebeğin kaka yapmaması
Banu- Ipekhanim meme mamaydı benim de 5 gğn yapmamıştı. Mamasına 1 çay kaşığı hakiki zeytinyağ koyun demişti.
1Beybiletto Ipekhanim canım normal bence benim bazen 3. Güne kadar sarkiyordu sen yapınca bak kakasinin kıvamina ona göre anlarsın..
Mihrimahim16 Anne sütü ile beraber alıyorsa merak etme 3 günü yapar kakasını… Probiyotik veriyorsan çok fazla takılma illaki yapar..
Ipekhanim Mihrimahim16 inşallah yapar 2. Aya kadar her gün günde 4 5 kere yapıyordu. 2 aylık oldu bı anda kesildi günde 1 kere yapıyordu. Şimdi 2 güne çıkınca telaslandim açıkçası
TubaA- Ipekhanim beş güne kadar normal, belki yalancı kabız olmustur ama mama veriyorsanız içine muhakkak doğal zeytinyağı katın cok faydası oluyor. Bir de biogaia gibi bagırsak düzenleyicilerinden olabilir
Ipekhanim TubaA- nurse Harvey kullanıyorum onun içinde de zeytinyağı var. Ekstra da mamasina bı kaç damla zeytinyağı koyuyorum
bebiskoooo Ipekhanim mamayı su ile destekliyor musunuz bende sadece mama ile besledim bebeğimi su ile desteklemeyi unuttuğumda kabız oldu hep ağlayarak kaka yaptı 😞