snowflake Kızıma sallanan at almayı düşünüyorum ama düşer diye de korkuyorum sizce erken mi yoksa alsam benim gozetimim altında bir sıkıntı olurmu
Derinmavi snowflake ben köpek aldım ata benzer bir oyuncak 1 yaş oğlum birlikte oynuyoruz kontrollü bindiriyorum
Anne80 snowflake evde bişeylere deh deh yapıp biniyor mu? O zaman alabilirsin yanında durursun iyice öğrenene kadar Benım kızım ne bulsa deh deh der ama at almadım aıkılıp atacak diye 16 aylığız
Perfect_woman snowflake 1 yaş doğum gününde annem almıştı oğluma binmedi 21 aylık daha 1 aydır biniyo 1 buçuk yaş civarı ideal
Deletedmom0099 snowflake kızım 19 aylık hiç sevmedi durmadı üstünde bir yerde deneme şansınız varsa bence deneyin önce
snowflake Anne80 evet dayisiyla eşimle çok oynuyor hatta sırtlarına binip de yapmak istiyor işte emniyet sistemi yok diye korkuyorum
Alminazli Ablamin ogullarindan kaldı bize 9 ayindan itibaren ona tutunup kalpmaya çalışıyodu 11 aylikken binmeye çalışıyordu 1 yasinda oturuyodu üzerinde şimdi 18 aylik digidik digidik diyip gezio evde
Anne80 snowflake bence korkmatın one güvenin kızımı bişeyden kısıtlamadım ama tabi ciddi zarar vercek şeyler hariç keşfetmesine izin verdim şu an öyle seyler yapıyor ki nasıl öğrendin diye izliyorum onu 🙈 alın yakınında durun onu izleyin korkmasın ki binmeye devam etsin cesareti olsub
SevdAyaz 1 yaş hediyesi olarak ablam almıştı 13 aylık olacak kulaklarını tutup yürüme arkadaşı yaptı😂 üstüne binince istemiyo sağa sola sürüp duruyor🙆♀️ dokunmamızı da istemiyor düşüp kalkıyoruz sürekli saklıyorum o yüzden😂😂
Ates_mami snowflake olmaz bence. Bizim evde çokça var abisinin öyle oyuncakları. Şuan 1 yaşında yürüyor sürüyor da 9.10 aylıkken yuruyemezken bile ona binip sürerdi kendisini
Minnakkk snowflake bence cocugunuzla alakalı bu durum. Ablam kızıma almıstı kızım geldigi gibi binip kendisi dıgıdık dıgıdık oynayan basladı en sevdiği oyuncağı olmustu. Kızım 9 bucuk aylık yurumustu o yuzden hic zorluk cekmedik biz. Bide ben cocuklara gubenöe taraftarıyım kontrolum altında farletmrden herseyi yapmasına hep izin verdim rahat bırakmak gerek diye dusunuyorum
Asl90 snowflake ata bağlı eğer yüksekse olmaz. Plastik olanlar daha alçak sanırım onlar olabilir. Bizde ahşap tüylü olandan var oğlum 17 aylık tek başına binemez kullanamazda ben bindiriyorum sallıyorum yüksek çünkü
snowflake Asl90 bende ahşap düşünüyordum ama plastik dediğiniz gibi daha mantıklı geldi onalr daha küçüğe benziyor
Nik_mik_yok snowflake kızım 22 aylık , arkadaşım verdi geçen hafta . profosyonel jokeyler gibi🤣🤣 1 yaşını düşününce yapamazdı diyorum ama . 1.5 tan sonra olur gibi.
halamidagakaldirmislar Annem 1 yaş hediyesi aldı ahşap olanından. Kızım ilkten korktu 11 aylıktı o zaman sürekli cici at dedik sevdirdik şuan gidebilse dört nala gidecek o kadar seviyor ve kendini sallayabiliyor. Tabii yalnız başına bırakmıyoruz üzerindeyken. ☺️
Kaganalis snowflake plastik olanlar 1 yas icin ideal. Benim oglum cok seviyor. 8 9 aylikken ben oturtuyordum. Smdi 11 aylik olucak. Kendisi biniyor salliyor. Biraz siz bindirirsiniz sonra kendisi ogrenir. Ama bizjmki bizom sırtımız da da digidik digidik yapardi cok severdi.