Merhabalar.
6 aylık iken oğlumun alt iki dişi çıktı.
şu anda 7,5 aylık hemen yanındaki kesici iki diş damakları şişmiş. Salya inanılmaz var. Huzursuz sürekli mızmız. Klasik diş dönemi işte.
şimdi sorum şu; üst 2 diş çıkmadan kesici dişlerin çıkması normal mi?
yanıtlar için tesekkurler