10 aylık bir kızım var .. gece emerek uyuyor ama Gündüz bebek arabasında.. 3 aylık iken atak haftalarında durmayınca gezdirerek uyutuyorduk dışarda havalar soğuyunca evde alıştı ..bende evde olmayınca anneler öyle uyuttu. Hemen dalıyor zorlamıyor ağlamıyor ama artık bıraktırmam lazım emerek uyutmaya denedim olmadı ayakta sallayarak uyumuyor çarşaf bile denedik gülüyor 😑 varmı benim gibi olan ne tavsiye edersiniz