Ayiss Soğuk zincir ürünü o alırken bile buz küpünde veriyorlar buzdolabında saklanıyor kullanmadan yarım saat önce cıkartıp içirebilirsiniz ama buzdolabında saklanır
mihra_hatice Eczacının dediğini diyorum ve o şekilde kullandım. Alıp evegetirdiğimizde direk dolaba. Ne zaman kullanacaksam kapağını açıp kapatıp odada. Yani kapak hiç açılmadı ise dolapta. Açıldıktan sonra odada. Her kullanımda iyice çalkalanmalı.
cydcvk Merve9812 canım canlı bakteri o probiyotik. Mecburen buzdolabında saklanır. Oda sıcaklığı diyenleri dinleme. Eczane bile buzlarla veriyor
biruykusuzanne Peki kızlar ne kadar süre de çöp oluyor. Bende yarım var hazirandan kalma kullanılır mı ki
deniz-95 Prospektüsünde kapağı açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklanır diye ibare mevcut. Yani bunu üretenler bu ürünün açıldıktan sonra oda sıcaklığında durabileceğini ön görmüşler. Oda sıcaklığında 1 ayda bitirmek koşulu ile saklayabilirsiniz.
deniz-95 babyfaceee ben prospektüse göre hareket ediyorum. Eczanede duranların çoğu eczacılık mezunu değil genelde orda çalışanlar. O yüzden prospektüs önemli. 😂😂
Eren2910 Kapağı açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklanıyor ve 20 25 gün sonrasında kullanılmıyor ki zaten 18-20 gün anca gidiyor ama açılmadan buzdolobında tarihi geçene kadar saklanabilir.