Sefaserpil benim esim mayaliyor ve her defasinda tutuyor. Biz pastorize gunluk tam yagli sut kullaniyoruz (torku veya fileye gidiyorsak oranin kendi marka sutu) esim once kaynatiyor kaynadiktan hemen sonra kapatiyor iliklasinca kavonazlara maya koyuyor ustune sut, karistirip, kapaklarina kapatiyor. Bir tane firin tepsisine sofra bez serip kavonazlari yerlestiriyor. Ondan sonrada sofra bezine kavonazlarin ustune ortuyor ve firini koyuyor. Ama onemli: firini acmiyor + ve biz genelde aksam saat 22:00 da yapiyoruz firina koymayi. Sonra sabah kavonlari cikartiyor kapaklari acik sekilde saat 15:00e kadar buzdolabinda birakiyor. Tas gibi yogurt oluyor ve her defasinda tutuyor asiri lezzetli 🤤 Maya olarak ilk yaptigimizda migrosta satulan buyuyo probiyotik maya kullandik sonrada kendi yaptigimiz yogurdu