Kızlar bebeğim bugün 3 ay 4 günlük kontrole gittik 5980 gr çıktı doktor gayet normal ama zayıfta değil topluda değil ideal dedi ama bence biraz zayıf gibi en azından 6300 falan olsaydı diye düşünüyorum. Meme+mama ilerliyoruz sürekli besliyorm ekstra şunu yap dediğiniz bişey var mı