Alabilgic3434 valla benim oğlum 9 da uyuyor, gunduz 2 uykusu var 2 de şekerleme, sabah gece tek uyandiysa 7.30 da uyanıyor, eğer bi kaç kere uyandiysa 8.30 ama desteksiz uyumuyor, acikcasi ağlatmaya da pek gönüllü değilim. Yine de teşekkür ederim paylaştığınız icin.